Bilim bizi Tanrıların gazabından korur”
Bu sözün İskenderiye Kütüphanesinin girişinde
yazılı olduğu söylenir. Kütüphane; yıllar boyunca
bilimin gösterişli, gizemli, keşfedilmeyi bekleyen ve
merak edilenin araştırıldığı dünyasına çok büyük bir ışık olmuştu. O ışığın Tanrılar tarafından bile
söndürülmeyeceğini anlatıyordu bu yazı. Bilmenin ve
bilginin gücünün Tanrılarla boy ölçüşebileceğini de…
iskenderiye Kütüphanesi’nin Gizemi kitabımdan alıntı