sema

sema
@tassemaa
Olduğunda bir sevin olmadığında bin sevin.
Görmeyi dört gözle beklediğiniz birini beklerken, beklemekten başka bir şey yapabilir misiniz? Ve sonunda bekledikleriniz geldiğinde bunun tadını çıkarabilir misiniz? Nasıl beklediğiniz sizi tanımlar ve her şey sona dair duygunuza bağlıdır.
Reklam
Haklı olmanın asla yeterli olmadığını; daha iyi olmanın gerekli olduğunu fark ettim. Joan Didion|A Book of Common Prayer
Hakikat yüzünden mahvolmamak için sanata sahibiz.
Asil bir niyetin varsa, her şey yolunda gitmese de hayat seni bir yerden ödüllendirir. Hakikat, temiz kalpleri asla unutturmaz.
Bugünü değiştirmeye yönelik bir niyet, geleceğe yönelik her amaç geçmişten gelen bir arzu olarak başlar.
Reklam