Hepinizi burda tanıdım iyi veya kötü zamanlarda oldu ama mutlaka herkesle Mrb
mrb olmustur herkesten birşeyde istemişimdir kesin bunun için herkese teşekkür ederim
özelden yazmak istemedim yanlış
anlaşılmamak için tekrardan teşekkür ederim zaten herkes birbirinin arkadaşı veya kuzeni
Herkese iyi günler.
@Helin_Ebrar22
♤♡◇♧《PİSKOPAT》♧◇♡♤Gece karanligi
@yalnizlikk
@Mustafacacu
BARAN ABLAYRuhenölükimbuçetinRESUL ABLAYRecep Tarhan
Hepinizi burda tanıdım iyi veya kötü zamanlarda oldu ama mutlaka herkesle Mrb
mrb olmustur herkesten birşeyde istemişimdir kesin bunun için herkese teşekkür ederim
özelden yazmak istemedim yanlış
anlaşılmamak için tekrardan teşekkür ederim zaten herkes birbirinin arkadaşı veya kuzeni
Herkese iyi günler.
@Helin_Ebrar22
♤♡◇♧《PİSKOPAT》♧◇♡♤Gece karanligi
@yalnizlikk
@Mustafacacu
BARAN ABLAYRuhenölükimbuçetinRESUL ABLAYRecep Tarhan