Ben onu
Tüm sevgimle,
Tüm inancımla,
Tüm isteğimle,
Bütün masumiyetim tüm saflığımla,
Sırf en güzel duygularım değil
En güzel içtenliğimle
Sarıp sarmalamıştım...
Asıl olanın kendimi ona göre şekillendirmek değil de birlikte şekillenmek olduğunu bilmiyordum.
Her şeyi yaparsam her şeyimiz olur diye düşünmenin aslında hayali bir ilişki oluşturduğunu fark bile edemedim...
Çok sevdim, çok bağlandım
Öylesine inandım öylesine istedim ki
Hayatımda başka kimseye yer kalmayacak şekilde doldurdum her yanımı onunla
Ama hayır, kimseye hayır diyemeyen bir insandım.
İsteğimi hissizliğe,
Saflığımı soğukluğa,
İnancımı yokluğa,
Duygularımı en yoğun haline,
Sevgimi, öylesine güzeldi kii
Öylesine temiz,
Sevgim, sevgimi kocaman bir boşluğa hapsetti.
Benim bile bulamayacağım
Bilmiyorum,
Gerçekten bilmiyorum.
Eskiden olan güzel olan her şeyin yerini
Bir kısmını bile olsa
Korku aldı
Hüzün doldu ciğerlerime
Her nefes alışımda,
Her anlamlı bakışımda,