Hayat neyse odur. Değeri neyse odur!Hayat da beceriksizlikler ve sakarlıklarıyla yapabileceğini yapar.Hayattan da çok fazla şey istememek , beklememek gerekir. Dolayısıyla hayatı yok etmek gibi bir şey de istememek gerekir! Her şeyi iyi tarafından almak gerekir.