Tuğba

İnsanın içindeki beklentiyi bitirmeside bir vedadır..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yas nasıl bir şey biliyor musun? Gülmeyi unutmak değil… Gülerken bile içinde bir boşluk hissetmek… Bir kokuya… Bir sese… Bir fotoğrafa takılıp kalmak… Ve her şey yolundaymış gibi yaparken içten içe Yavaşça eksilmek …
Bir gün günbatımına karşı;hayatımda bir şeyleri yoluna koymuş gidilen yolda senin rızanı kazanmış olmanın verdiği mütebessim çehre ve sükünet dolu bir kalple kahvemi yudumlamak isterim Rabbim...
Ey, bu topraklar için toprağa düşmüş asker! Gökten ecdâd inerek öpse o pâk alnı değer. Ne büyüksün ki kanın kurtarıyor Tevhîd'i... Bedr'in arslanları ancak, bu kadar şanlı idi. Sana dar gelmeyecek makberi kimler kazsın? "Gömelim gel seni târîhe" desem, sığmazsın. Herc ü merc ettiğin edvâra da yetmez o kitâb... Seni ancak ebediyyetler eder istîâb.
Allahım sen beni bana bırakma yolumu hayırla ve kolaylıkla çiz