“Zor günlerde, zorunluluklar baş gösterdiğinde, kötülüğe vaktin olmaz; yaptığın iyilik de işe yaramaz, çünkü zorunlu olarak yaptığın hükmüne varılır hiç teşekkür edenin olmaz.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Haksızlıkların hepsi daha az maruz kalındığında daha az incitecekleri için aynı anda yapılmalıdır; iyilikler ise, tadını daha iyi çıkarabilmek için azar azar yapılmalıdır.”