Insan soyu zayif,kirilgan,ölümlü,her türlü hastaliga,kazaya,aciya açik ama kendini avutarak yasiyor ama bunlari unutuyor.Iste anahtar kelime bu hayatin özü,büyük sirri; olmazsa olmazi:Unutmak.Eger unutmak diye bir sey olmasaydi, yasam da olmazdi.Insan unutmadan hayatini sürdüremez.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Zaten insanin kaderini bilmesinden daha korkunç ne olabilir ? Herkes ölecegi günü saati bilseydi, geriye sayim ne kadar zor olurdu düsünsenize.Geçen her dakikayi bir tabut çivisi gibi algilamazmaydik?