İnsanların nankörlük edip sonra sanki hiç bişey yapmamış gibi pişkin pişkin konuşmalarına o kadar sinir oluyorum ki işte insan bu zamanlarda doğru düşünmeli diyorum sonra aklıma bir söz geliyor "hiç bişey senin mutluluğundan daha önemli değil eda hayatından çıkar ve böyle insanlardan uzak dur."
Güzel kadınların karşısında her erkek biraz çirkindir. Egemen olamaz, ne kendine ne kadına. Bilemez ne yapacağını, ne söyleyeceğini. Parası varsa biraz daha şanslıdır, biraz yakışıklıca bir adamsa yakışabilecekleri ihtimali için rahattır ama en önemlisi biraz anlayabiliyorsa karşısındakinin dilinden, benzer acılar çektilerse, benzer korkular atlattılarsa, dünyaları ilgi çekiciyse, birbirlerini görebilirler yüzlerinde.