Ela

İNSAN OLDUĞUNU UNUDAR İNSAN...
Xəyal gah dağdadır, gah da aranda, Gah göyə yüksəlir, gah enir insan. Otaqda bir saat tək oturanda, Yüz ilin dərdiylə yüklənir insan. Bezdirər, tez yorar düşüncələr də, Nəfəsini verib dərd udar insan. Özündən başqası olmayan yerdə, İnsan olduğunu unudar insan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seni senden daha iyi tanıyan bir "RABBİN" varken ,seni anlamayacaq insanlara içini neden açarsın kii..
Ruh_u_Revan
Bir anadan dünyaya gelen yolcu görünce dünyaya gönül mü verdin?!
AYRI-AYRI.!?
Ne söyleyeyim dünyanın şu haline Dağlar ayrı ayrı, çöller ayrı ayrı...
GÜZELLEŞMİŞ DERDİYLE.!?
İnsanın derdi ne kadar büyük olursa gülüşü o kadar sıcak olurmuş,o dert güzelleştirirmiş onun yüreğini...