Merhabaa, UB yorumu yapmaya geldim Direkt başlıyorum.(Konusunu anlatamayacağım bu arada çünkü konu anlatmakta berbat bir insanım )
Arkadaşlar, ben bu kitaba o kadar bağlandım ki... Kitaba başlamadan önce buna Gümüş Yürek kadar bağlanmayacağımı düşünüyordum çünkü bu kitap tek bir olaydan ilerlemiyor, içinde farklı farklı öyküler barındırıyordu. Tabii büyük konuşmamak lazım, ben bu kitabı okurken bile anladım ne kadar büyük konuştuğumu...
Bu arada farklı farklı dediğime bakmayın, bağlantılı öyküler de vardı bu kitapta ve bence kitabın en güzel yanlarından biri de buydu. Bir karakteri bir öyküde görüyorsunuz, sonra başka bir öyküde onun yaşamını, yaşadığı zorlukları okuyorsunuz. (Ve şok oluyorsunuz dpkskxkskxjs) Mesela ben Fangar'ı Dünyanın Köklerinde okurken asla beklemezdim böyle bir hikayesi olduğunu (Kitabı okuyanlar bilir )
Herkesin favori öyküsü vardır bu kitapta, benim de var tabii ki. O da Bilinmedik Portreler. Bu öykü... Bu öykü bambaşka benim için. Karakterleri alıntıları... Her şeyiyle harika. Sırf bu öyküyü yazdığı için bile Damla favori yazarım olabilir, o kadar yani.
Bu arada Bilinmedik Portreler falan diyorum da diğer öyküler de harikaydı. Beğenmediğim hiçbir öykü yoktu kitapta. Hepsinin farklı bir mesajı, farklı bir anlamı, önemi vardı ve hepsi de birbirinden güzeldi.
Umarım bir gün bu öyküler daha fazla duyulabilir, daha fazla kişiye ulaşabilir. Çünkü bunu fazlasıyla hak ediyor. Okuduğunuz için teşekkür ederim, yol bizden yana olsun
Düzenleme: Puan veremedim ama kesinlikle 10 puanlık bir kitap, söylemiş olayım.
Unutulmuş Büyüler ve Terk Edilmiş ÖykülerD. N. ArcheronDamla N. Archeron