Türk kültürü adına oldukça etkileyici bir dile sahip, sürükleyici bir eser. İki günde okumama sebep olan merak uyandırıcı bir kitap. Benden önce oğlumun okuyup bitirdiği bu kitabı her yaştan okur okur diye düşünüyorum. Okurken aklıma bunun hep bir dizisi olmalı diye geçirdim. Seri olacak gibi duruyor. O açıdan devamını bekliyorum. Türk mitolojisine ilgisi olan herkesin de okumasını tavsiye ediyorum. Kapak tasarımı için de başarılı ancak keşke biraz daha açık tonlar kullanılsaymış demeliyim. İç sayfalarda ise bir yerde paragraf başında küçük harf vardı onun haricinde hata göremedim. Dizgi ve düzen açısından beğendim. Kitabın sırt kısmındaki yazı fontu farklı olabilir miydi diye düşündüm. Herhalde bu kadar açıklama yeter, sıra sizde... Mitoloji adına buyurun okumaya...