"Dünyanın bize yaşatılandan, öğretilenden daha başka olduğunu seziyorum." Tezer Özlü
Yaşamı, GİTMEK olarak algılıyorum. Sürekli gitmek istemek de, bir yerde, hiçbir yerde olmak istemek değil mi. Olabileceğim bir yer kaldı mı? Hiçbir yerdeyim. Tezer Özlü
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her istediğinizin olması hayatınızın tekdüzeğenliğinin bir göstergesidir. Öyle şeyler istersiniz ki olmamasından dolayı çektiğiniz acı da bile lütufkâr bir haz vardır özlemini duyduğunuz şeye karşı. Olmaz işte belki nedensiz belki nedenli yine de olmaz. Bu yüzdendir ki aklıma Tezer Özlü'nün şu sözü gelir: "Çok istedim olmadı. Zaten çok istediğim hiçbir şey olmuyor."
Tezer Özlü/ Çocukluğun Soğuk Geceleri
Her zaman derim; Tezer Ozlu kesinlikle yaz aylarında okunmalı. Yoksa yaşadığı buhranı o kadar güzel yazıyor ve aktariyor ki, bi an ordain yanılgısına düşüyorsun. Yasadiklari da zor olduğu için bogazin dugumleniyor 😭
Tezer Özlü ile hemhal olmak
Tren yollarını severim. O sonsuzluk hissi beni çok rahatlatır. Hani birlikte yürümekten keyif alacağım ve bu isteğimi garipsemeyen biri olsaydı kilometrelerce yürümek isterdim rayların üstünde. Gün batımında belki sonbaharda ... Tren yolculuklarını da severim. En keyifli okuma alanlarından biridir benim için. Bakalım bu yolculuk kaç sayfa sürecek 🥰
Artık gitmeyeceğim. Nereden geldiğim sorusunu yanıtlamak istemiyorum. Hiçbir yerden gelmiyorum. Kendimden başka. -Tezer Özlü