Bugünün dünyasında en fazla ihmal ettiğimiz mesele de bu kardeşlik meselesi değil midir? Biz halen bunun bir iman meselesi olduğunu anlamadık, anlayamadık. Halen: "Mü'minlerin ancak ve ancak kardeş olabilecekleri..."¹ ilahi fermanını tam anlamıyla öğrenemedik. Halen bu konuda bizden beklenilen tavrın ne olduğunu kavrayamadık...