📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı çok seviyorum. Zaten uzun yıllardır tekrar ve tekrar filmini izlemiştim ama kitabı filmi kadar güzel. Bu sefer 2. Kitapta Kiki'nin bir yaş daha büyüdüğünü ve işini yaparken karşılaştığı sorunları okuyoruz. Kitaba yeni karakterlerde dahil oldu. Yaşlı bir adamın verdiği görevi yerine getirirken gözlerim dolmasına engel olamadım.
Umarım serinin tüm kitapları çıkar. İthaki'ye bu
konuda güvenim tam. İleride çocuklarımın okumasını istediğim bir seri.
Tavsiye ederim.