“Sevgili Keremsu, suçlu olsan bile seni sevmekten vazgeçebileceğimi sanmıyorum. Böyle düşündüğüm için belki kendime kızmalıyım fakat umrumda bile değil. Sana deliler gibi aşığım işte!”
“- Ağlamak kötü bir şey mi?
- Ağlamak hiç bir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?
- Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes...”