''Bazı insanlar para gibi mantıklı şeylerin peşinde değildir. Satın almak, korkutmak, anlaşmak ya da pazarlık etmek mümkün değildir. Bazı insanlar sadece dünyanın yandığını seyretmek ister.''
Son 25 Yılın En İyi Filmleri (Birçok Ünlü Film Yok!) ımbd
1- Mad Max: Fury Road (2015)
2- Parasite (2019)
3- Mulholland Drive (2001)
4- The Dark Knight (2008)
5- Portrait of a Lady on Fire (2019)
6- In the Mood for Love (2000)
Not only are they both attractive, most standards would rate each of them as a first-rate dark knight.
Within their organization, however, both of them are closer to the bottom of its rankings than to the top.
🎬 Film:
• Planet of the Apes (tüm seriye 8/10)
• Rise of the Planet of the Apes
• Dawn of the Planet of the Apes
• War for the Planet of the Apes
————————————————————————
• Transformers (serinin tüm 6 filmine 7/10)
• Transformers: Age of Extinction
• Transformers: Revenge of the Fallen
• Transformers: Dark of the Moon
• Transformers: The Last Knight
• Transformers: Rise of the Beasts
• Bumblebee (9/10)
————————————————————————
• Saving Private Ryan (Savaş filmi sevenler beğene bilir, lakin benim puanım 6/10)
• Hush (6.5/10)
• Hatchi: A Dog’s Tale (10/10)
————————————————————————
🎬 Dizi:
• The Haunting of Bly Manor (8/10)
• Loki (overrated bir dizi, beklentimi karşılamadı 7/10)
• The Walking Dead: Daryl Dixon (6/10)
• The Imam Ahmad bin Hanbal (9/10)
Filmi çekildiği sene The Dark Knight'ı adaylıklarda saf dışı bırakmasıyla gıcık olduğum uyarlamasının aksine, kısacık öyküsüne koca bir ömrü dolu dolu aktarmış, akıp giden anlatıyı kah drama kah kara mizaha kurban etmekten ustalıkla kaçınabilmiş usta yazar. Her babayiğidin harcı değil. Çok beğendim, yaratıcılığına 10 puan veriyorum.