Bazen soruyorum Kendime
Neden olmadı niçin terk etti
Neden bitti onda olup bende olmayan ne
Eksik olan şey neydi
Her şey tamamdı aslında
Sadece birkaç sucum vardı.
1-Onu Çok Sevmek
2-İstemeden Kırmak
3-Yanında Olamamak
(Elini tutamadım Saçını Okşayamadim Bir Kere Bile Öpemedim Sarılamadım 🚬😣 ) Ama Çok İsterdim Bunları Yapmayı Kıvırcığıma Sımsıkı sarılıp SENİ ÇOK SEVİYORUM demek çok isterdim💔
Medine Akkurtul