Beklentim yüksek olduğu için biraz karşılamadı. Ortalama bir kitaptı bence. İlk başta isimleri çok karıştırdım zaten. Konusu başka bir şey olucak diye beklemiştim ama diğer türlü olunca biraz yapmacık geldi , ana karaktere de çok ısınamadım . Ama akıcıydı okundu hemen ortalama bir kitap olduğunu söyleyebilirim

KarıştırıcıLee Hee-young · Yuzu Kitap · 2025301 okunma
Şu ana kadar Hamlet en sevdiğim shakespeare kitabı oldu, aşırı güldüm , hamletin herkesle dalga geçmesine falan bayıldım. Bu sene için favlarıma girdi bile
HamletWilliam Shakespeare · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202358,5bin okunma