öncelikle şunu söylemeliyim ki bayağı akıcı bir kitap, çok güzel bir kitap tabi bazi yerlerde çok sasirdigim ve sovdugum yerler oldu ama yinede iyiki okumusum dedim spoi vermek istemedigim icin burda biraksam iyi olur ama gercekten pisman olmiycaginiz bir kitap ve okurken adelinaya ilk baslarda gicik olmustum ama sonradan onun gittikce guclenmesi ve acimasiz olmasi beni daha mutlu etti ve daha cok sevdim.