Hiçbirimizin tüm gerçekliğini kapsayan tek bir kelimeden bahsedemeyiz. Tek bir şey değiliz çünkü biz, çok fazla şeyiz. Bir bedende kim bilir kaç kişiyiz...
...zeki, özgüven dolu, korkunç başarılı olduğuna inandığım insanların tamamı kendi dünyalarında, başkalarının fark etmemesini umdukları karanlık "gerçekleriyle" yaşıyordu...