anlatım olarak anlamadığım ve içine giremediğim bi hikayeydi. kurulan yeni avengersta da kaptan amerika hariç aman aman bayıldığım kimse olmadığı için pek okuma zevki vermedi ki zaten bi takım gibi hissettirmediler hiçbir zaman bana. kötü karakteri de pek anlamadım amaçları falan da bilemedim.. çizim olarak da hep karanlık hissettirdi bana çizimler bir başlangıç hikayesi için yetersizdi bence