Veda

Veda
@thefferonia
Bütün insanlar kendilerini düşünüp kolladıkları için değil, içlerindeki sevgiyle yaşıyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçbir insan akşam çizmeye mi , yoksa ölü terliğine mi ihtiyacı olacağını bilemez.
Her insanın kendisi için kaygılanarak değil ,sevgiyle yaşadığını öğrendim
Atalarımız boşuna dememiş: İnsan ana babasız yaşar, Tanrı’sız yaşayamaz.
Hevesin olsun yeter, insan her şeyi öğrenebilir.