"En sonunda, yerin üst kısmında zevk, rahatlık ve güzellik peşinde olan Zenginler; yerin altındaysa sürekli olarak emek koşullarına alışmaya çalışan İşçiler, yani Yoksullar kalacak. O noktaya vardıklarında mağaraların havalandırması için hiç de az olmayan kiralar ödeyecekler ve reddettikleri takdirde açlıkla boğuşacak ya da borca batacaklar. Zavallı ve isyankar olanlar ölüp de denge nihayet kurulduğunda, Yukarı Dünya insanları kendi düzenlerine nasıl alıştıysa, yeraltında hayatta kalanlar da kendi şartlarına alışacak ve en az onlar kadar mutlu olacaklar."