ayşe

ayşe
@themignight
odamda beni kitaplarım bekler.
üstelik bu devasa eğlencenin tehlikeli bir tarafı da yoktu.herkes suçluysa kim cezalandırılabilirdi ki?
Reklam
hayatı tüm çıplaklığıyla görüyordu ve bu hayat hiç de kitaplarda okuduğu hayata benzemiyordu.
kalpleriniz de fakirlerin suratına basa basa yürüdüğünüz ökçeleriniz gibi demirden.
o çok övündüğümüz medeniyetimiz kan üzerine kurulu.bu kan deryasının içinde hiçbirimizin üstünün başının temiz kalması mümkün değil.
öğrendiğim bir şey varsa o da hak ile kanunun aynı şey olmadığıdır.
Reklam