bence hayal kırıklığı endişeden daha kötü bir duygu.hayal kırıklığına uğramak eğlence parkında bir oyuncağa binmek için boşu boşuna sıraya girmeye benziyor.herkes sana oyuncağın harika olduğunu söyleyip durduğu için sıraya girip iki saat bekliyorsun.sıran geldiğinde her şeyin daha sen ne olduğunu anlamadan hemen olup bittiğini fark ediyorsun ve ne yani,hepsi bu kadar mıydı?diyorsun.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
ama frankenstein'ı kendin okuman gerekiyor.büyük umutlar'ı okumadığına emin misin?okulda hiç duymadın mı?
hayır,duymadım güzelim.
ne kadar da şapşal.yine de ona bayılıyorum.