ayşe

ayşe
@themignight
odamda beni kitaplarım bekler.
bazen kendimden çok fazla şey beklerken buluyorum kendimi.sen de yapıyorsun bunu biliyorum.oysa kendin dahil kimsenin senden ne beklediği değil mühim olan.bence mühim olan ne kadar hissederek yaşadığın,yeryüzündeki bu sınırlı zamanın ne kadar tadını çıkarabildiğin.hayatımız bir film şeridi gibi gözümüzün önünden geçerken,başarılarımızın peş peşe eklendiği bir slayt gösterisi izleyeceğimizi hiç sanmıyorum.öldükten sonra kimse bizi işe almayacak sonuçta,yanlış mı düşünüyorum?hayatımızı,gerçekleşip gerçekleşmeyeceğini bilmediğimiz idealler peşinde tüketmeyi değil,yaşamayı savunuyorum.büyük hayallerle çok vakit kaybettik,artık basit şeylerin zamanıdır osman.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
böyle bir hayatta köle de benim ama hiç önemli değil,çünkü kral da benim osman.
evet,belki kurudum ama inatla ölmüyorum.yeşillenmem bir yağmura bakar osman,ben artık istemiyorum.
şimdiye kadar bize hep parayla saadet olmaz dediler ama bunu yaşayarak öğrenmek istiyorum,hiç bilmiyorum osman.