Emirhan

Yaz bunaltısı başladı. Şimdiden içim daralmaya başladı.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İlkokuldan sonra huzurum kaçmıştı benim. Bir daha hiç hissedemeyeceğim diye ödüm kopuyor.
Hayatımdaki tek güzel şey arada gördüğüm güzel rüyalar. Her gece bunu isteyerek uyuyorum. Ölsem daha iyi.
Canım, yaşamak çekiyor.
Peki bu geceyi nasıl geçiştireceğim? Sonraki geceyi? Ondan sonraki geceyi?