Son birkaç yüzyılda çok kez adaletsizliğe şahit oldum, bir o kadar saçmalık gördüm. Fakat en saçma şeylerden biri… sana olduğundan farklı bir şey olman gerektiğini öğretmeleri.
Bu kitaba yazarın Hizmetçi kitabı çok sevildiği için başladım, ondan önce okuyayım hem yazarın dilini görmüş olurum dedim. Başta her şey güzeldi, ortalarında da merak ettirdi ama sona doğru yazar, “yeter artık” dedirtecek kadar tesadüf (ya da ters köşe adına ne derseniz) kullanmış. İnanılmaz zorlama hissettirdi, çok güzel bir gerilim kitabı okuyacağımı sanıp ortalama, acemi sayılacak derecede saçmalıklarla dolu bir kitap okudum. Hizmetçi’yi ne zaman okurum bilmiyorum ama önce bu kitabın saçmalığını sindirmem lazım sanırım.