şafak

"İnsan ruhunu yitirdikten sonra dünyalar onun olsa neye yarar."
Sayfa 247·Kitabı okudu
Reklam
"Tüm yollar eninde sonunda aynı yere varır sevgili Gladys." "Neresiymiş orası?" "Hayal kırıklığı." "Hayatı hayal kırıklığıyla tanıdım ben."
Sayfa 236·Kitabı okudu
"Şu dünyada kötü olan tek bir şey varsa o da can sıkıntısıdır Dorian."
Sayfa 233·Kitabı okudu
"Bunu gece günlüğüme yazacağım." "Neyi?" "Ateşten yananın ateşe doymadığını."
Sayfa 226·Kitabı okudu
"Hayat, başkalarının hatalarını yüklenemeyecek kadar kısaydı. Herkes kendi hayatını yaşıyor ve bu hayatı yaşamanın bedelini ödüyordu. Acı olansa, insanın çoğu zaman tek bir hata için çok fazla bedel ödemek zorunda kalmasıydı. Aslına bakılırsa, insan tek bir hata için sürekli bedel ödeyip duruyordu. Kader, insanla olan alışverişinde alacak defterini hiçbir zaman kapatmıyordu."
Sayfa 215·Kitabı okudu
Reklam