Ya aşık eyle zikri şah yoldaşsız varılmaz gönle...
Bu fâni âlem için beklentiye giren kalbime de kırgınım...
Allahım, kaybettiğim her şeyden daha hayırlısı ile beni onar.
#243823523
Bir ibâdet ve tâata, kalb imân ve itaatle dolu olarak ragbet edilirse bir fâide verir. Sevap arzusuyla ibâdet yapmanın ikab korkusuyla isyandan kaçmanın fazla bir fäidesi yoktur.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
⁃ Ey Yûsuf! Ne güzel gözlerin var! Yûsuf:
⁃ Onlar en evvel cesedimden yere akacak. Züleyhâ:
⁃ Ne güzel yüzün var! Yûsuf:
⁃ Toprak onu yiyecek. Züleyhâ:
⁃ Ne güzel saçlarin var! Yûsuf:
⁃ Onlar cesedimden ayrılıp toprağa dökülecek. Züleyhâ:
⁃ İşte ipek döşek hazır. Kalk hâcetimi yap! Yûsuf:
⁃ Sen benim cennetteki nasibimi zâyi edeceksin, beni ebedi saâdetten mahrum edeceksin. Züleyhâ:
⁃ Gözlerim senin muhabbetinle serhoştur. Ne olur gözlerini yerden kaldır da hüsn ü cemâlime bir bak! Yûsuf:
- Sahibin hüsn ü cemâline herkesten fazla layıktır.