Ya aşık eyle zikri şah yoldaşsız varılmaz gönle...
Bu fâni âlem için beklentiye giren kalbime de kırgınım...
Allahım, kaybettiğim her şeyden daha hayırlısı ile beni onar.
#243823523
"O kadın and olsun ona niyetini kurmustu. Eger Rabbinin burhanını görmemis olsa idi belki Yûsuf da ona kasd etmis gitmisti. İşte biz ondan fenâlığı ve fuhşu bertaraf edelim diye böyle burhan gösterdik. Çünkü o, taatta ihlasa erdirilmis kullarımdan idi."
“Eger Rabbinin burhanun gormese idi.."
Yûsuf evin bir köşesinde: " Zinaya yaklaşmayın!"
diye yazılı olduğunu gördü.
"Ey Ademoğlu! Sen bir şey murâd edersin, ben de murad ederim. Ve ancak benim murâd ettiğim tahakkuk eder. Eğer sen benim murâdıma teslim olursan senin murâdını sana veririm. Eğer benim murâdım hususunda benimle münâzaa edersen (çekişirsen) senin murâdını başına geçiririm. Sonra yine benim murâdım tahakkuk etmiş olur."