phoenixx

phoenixx
@thephoenixx
@thephoenixx·
·
sabitlendi
"Artık, Tanrıyı sevmediğimi hissediyorum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu dünyada hiçbir şeyin ona ait olmadığı, kendini evinde hissetmediği izlenimi ona pek erken geldi.
Sartre: "Seçmek gerekir," diyordu, "ya yaşamayı ya da anlatmayı seçmek gerekir." Ben ikisini de yarı yarıya seçmiştim, hem yaşıyor, hem anlatıyordum.
"Canlı bir insan, her şeyden önce bir tasarı, bir girişimdir."
Biz gerçekten ölümü hazmedecek hamurdan yapılmamışız. Ölümün yanında her şey gerçek şeklini yitiriyor, bozuluyor. Bize birçok şey öğrettiler ama ölüm görgüsünü değil. Bu bir türlü hazmedemediğimiz, haklı bulmadığımız olay karşısında kurallar ezilir, saçmalık içinde erir gider.