ozlem

Hayat bazen bize "sakın senin olan şeyleri geride unutma yoksa kendini de unutursun" der, ben de tekrardan kendimi unutmamaya çalışıyorum... Uzun zamandır kitap okumuyordum, çok uzaklaşmıştım.Ruhsal değişikliklerim oldu, sonrasında bana iyi gelen tek şeyin kitaplar olduğunu anladım. Kitaplığımın her önünden geçerken içimi tamamlanmamış aşk hatta acı kaplıyordu. Ben de tekrardan ait olduğum yere döndüm, bu sefer kendimi tamamlanmış hissediyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Lumos/*.....
iyi uykular Melek kadın......Seni unutmuyacağız...HelenMc..Lumos/*
Acı
Acaba yeni okurluğumu kaldırır mısınız?
1000Kitap