Sude

Sude
@thetiseia
acımasızca geçen zamandan geriye kalan tek şey yalnızlıklarımız.
Kırgınım ait değilim bu dünyaya, yorgunum fakat duy diye sesim gür hala. Kaç şarkı, kaç şiir seni yazacak satırlarca, yoksun ya dünya yıkılsın üstüme canım yanmaz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Porselen kalbim ne yapsan alınır..
Beklersin seneler geçer, yatağın baş ucunda bir nefes bir ten. Başlar şimdi o karanlık geceler. Duyarsın uzaklardan, dalarsın yakınlara..
Sen bilmezsin benim gözlerim nasıl büyütür. Olmayan işaretleri nasıl net görür..
İnsan cidden sevgiyle yaşıyormuş.