Sanırım zihnimizdeki bizi yargılayan ya da iyi niyetli olan ses aynı. Başkaları, ağyar diye de tanımlanabilir. Bu sesten iyi ya da kötü ne gelirse gelsin içsel motivasyonumuzla aramızda kalıyor. O kadar gerçek görünüyor ki içsel motivasyonumuzla aramız çok cılız kalıyor.