Ayşe

Ayşe
@theyysi
"Hayat insanı her şekilde sınar. Bazen vazgeçmen gerekir, bazen düşmen. Umutla girdiğin yollardan bir sokağa çıkmaman gerekir. Acıya karşı hissizliği öğrenmek için. Olmadığında zorlamamak için. Bazen büyümek gerekir. Yokuşlardan düşmek, tekrar ayağa kalkabilmek için."
Edebiyat
Reklam
"Acısını kaybedenlerin acısını niye biz bulduk?"
Müzik
Dön şimdi kendine, yüzleş dertlerinle.
Müzik
Rope
"Nasıl yani kaldırımlar yağmurları sevemez mi?"
Müzik
Çok güzel bir şarkı var kimsenin bilmesini istemediğim...
Düşünce