kitabı yarım bırakıyorum. bırakmamak için çok uğraştım, ama gerçekten olmadı. güzel gidiyordu aslında... ama sonra olan şey sonucu artık rsdeyim. yazara bol teşekkürlerimi iletiyorum ve beni rsye soktuğu için teşekkür ediyorum. okumam gereken bir sürü kitap varken rsye girdiğim için çok mutluyum
çıldıracağım. gerçekten. bu rainbow rowell beni mi sınıyor?? hayatta en nefret ettiğim ve sinirlendiğim şey oldu kitapta, fangirl'ü herkes çok severken ben okurken nasıl sinir krizine girdim anlamıyorum. gerçekten kriz geçirdim okurken sayesinde rs'nin kıyısında sürünüyorum. dershanede okuyordum tam orayı, sıra arkadaşıma anlattım sinirli sinirli. hayır anlamıyorum nasıl yani. enayi falan herhalde baş karakterimiz. asabım bozuldu yemin ederim