tünaydın... dün gece aral özlemimden tutuştum diyebilirim, aslında diyemem çünkü zaten öyle. artık incelemeyi yazabilirim. gece müzik açıp depresyona girdim, teşekkürler beyza aksoy! BFKWBFKBWKFBKBFKWBFN.
beyaz evren'i bitirdim. saniyesinde boşluğa düştüm, ya... çok güzel bir seriydi, gerçekten. çok bağlandım, çok sevdim, bayıldım, öldüm bittim, gerçekten güzeldi. kelimenin tam anlamıyla güzeldi. yani ne desem bilemiyorum... şimdi onlar yok ve sanki dünyam son bulmuş gibi nasıl his bu ya. incelememi sonra yazacağım galiba. biraz sindirsem iyi olur