"Bilemiyorum Varis, önce gidip Kumsal'a ne kadar iyi öpüştüğünü sormam gerekebilir. On üzerinden kaç verir dersin? Yedinin altındakilere vaktimi harcamak istemem."
Biraz üzerime eğildiğinde dudakları mükemmel bir hizadaydı, bu açıyla yaklaşsa... "Öpsem seni burada, zil çalsa ama umrunda olmasa, dün akşam yanında dikilen o pezevenk çıkıp görse şu kapıdan benimle olduğunu... Tüm okul görse. Her şey daha kolay olmaz mı sence de Ada?"
Varis: Çok kolay yalan söylüyorsun, ve inandırıyorsun insanı buna. Neredeyse.
Ada: Her zamanki gibi Varis, duymak istediklerini duyuyorsun sadece.
Varis: Ada... Duymak istediklerim kendime söylediklerim değil. Duymak istediklerim, zamanı geldiğinde iki dudağının arasından kontrolsüzce çıkacak. Ben cevabımı o zaman alacağım.
Ada: Cevabını alacağın falan yok. Hayal görmeye devam et.
Varis: Öyle mi dersin?