Hayat felsefesini yaşamaya çalışan, azıcık da meraklı bir genç :)
Felsefesi ''MUTSUZ İNSAN YOKTUR AZ HAREKET EDEN İNSAN VARDIR. ;)''
Bu dili ben seçmedim. Kader, rastlantılar; koşullar dayattı onu bana.
Fransızca yazmak, mecburum buna. Bu bir meydan okuma.
Okuma yazma bilmeyen birinin meydan okuması.
Sadece öğrenmek için öğrenseniz dahi öğrendikten sonra artık aynı kişi değilsiniz. Hakikati keşfetmek ya da keşfettiğini düşünmek insanı kaçınılmaz olarak değiştirir. İnsan kendi bilgisine karşı direnemeyen bir varlıktır.