tny

tny
@tny_
01.01
Evet,evlenirim dedim uyurken bile mutluydum.Kulunu ne çok seviyosun ne kadar merhametli ve lütuf sahibisin Allahım sonsuz şükür 🙏🏻
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanları îmanlarına göre değil,adâletlerine ve ehliyetlerine göre değerlendirmeliyiz.İnsanları îmanlarına göre değerlendirecek olan yalnızca Allah’tır.Onun için biz bu işlere karışmayız,karışmamalıyız.
“Erkek kardeşlerim,hanımlarınızın evdeki hizmetleri,onların görevi değil,sizlere olan ikrâmıdır.Öyleyse siz de onlara karşı kerîm olarak,ikrâm edici davranın.”(hadîs-i şerîf)

tny

, 2019 okuma hedefini ekledi.
2019 OKUMA HEDEFİ
0/50 kitap - %0 tamamlandı
Henüz kitap okumadı
50 kitap
0 sayfa
0 inceleme
9 alıntı