İnsanları îmanlarına göre değil,adâletlerine ve ehliyetlerine göre değerlendirmeliyiz.İnsanları îmanlarına göre değerlendirecek olan yalnızca Allah’tır.Onun için biz bu işlere karışmayız,karışmamalıyız.
“Erkek kardeşlerim,hanımlarınızın evdeki hizmetleri,onların görevi değil,sizlere olan ikrâmıdır.Öyleyse siz de onlara karşı kerîm olarak,ikrâm edici davranın.”(hadîs-i şerîf)