tny

tny
@tny_
Elzemi lâzıma,ehemi mühimme tercih eden adama ârif derler
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir Müslüman için muhatap daima kendinden kıymetlidir.
Unutulmasın ki,her “ben” diyen yalnızdır.
Bir kadına nasıl değer verildiğini göstermenin en yüksek nümûnesi
Hz Aişe(ra)rivayet buyuruyorlar:”O’na bir kapta su götürdüğüm vakit ‘Bir yudum önce sen iç.’buyururlardı.Sonra benim içtiğim yere dudaklarını değdirerek,benim içtiğim yerde dudaklarını gezdirerek o kaptan suyu öyle içerlerdi.”
Kadın,yeryüzünde Cenâb-ı Hakk’ın ‘Hâlık’(yaratıcı)esmâ’ının tecellîsidir.