Kitabı heyecanla okumaya başladım. 60 ihtilalinin Ayşe Kulin gibi usta bir yazar tarafından romanla ele alınması beni oldukça meraklandırdı fakat sayfalarda ihtilalin sivil halka yaşattığı zorluklara odaklanmasını, ülkenin siyasi kaosunun yaşattığı duygu durumlarını okumayı beklerken zorlama bir kadın erkek çekimine odaklanması hayal kırıklığı idi.
Bu sığ kitabın sonu da yarım kalmış gibi Sevda Sedat ile buluşabilecek mi? Sonrasında ne olacak. Yarım kalmış hissi ile bitirdim kitabı. Eğer yazarı Ayşe Kulin olmasa çok okuyucuya ulaşabileceğini düşünmüyorum.