Kandırılan büyük bir kesim var. Dini siyasete alet ettikleri için kandırmaları zor olmuyor ama kandırılanlar nasıl kanıyorlar anlamıyorum. Tek sebep “din” iken din ile ÇELİŞEN onca uygulama varken nasıl görülmüyor. Sessiz kalınıyor aklım almıyor. Vicdanlar nasıl susuyor.
Doğu Türkistan’ı da paylaşalım o zaman her gün. Ermeni doktorlar tarafından canlı canlı derisi soyularak deney yapılan Karabağ’daki gençleri de konuşalım. katliam sadece Gazze’de değil ki.Neden bir kesim Gazzeyi savunurken bir kesim Türkiye’deki gençleri savunuyor. Zulme karşı bile kutuplaşmak neden? Haksızlık nerede olursa olsun onun karşısında durmak gerekmez mi? haksızlık karşısında susan dilsiz şeytan değil miydi?