Okanzi Sallai ile başlayarak ve Osimhen'i ilk yarı bitene kadar oynatarak yine taktiksel dehasını gösterdi. Okan büyük hoca diyen kardeşlere selam olsun. Abdülkerim denen stoper mevkisinde oynayan salyangoz-sığır melezi arkadaş sezon sonu postalansın ve Fitness hocalığına başlasın. Sane balon olduğunu tescilledi. Singodan stoper değil bek olur. Taktiksel deha Okanzi ilk maçtaki gibi oynatmasa Allah korusun nasıl olurdu bilemiyorum.
Bu arada Sara Brezilya milli takımına seçildi kanzi :)
Hakem'in kart vermesi için ölmeleri gerekiyor herhalde. Kel Marciniak sakatlık ayağına yataraktan tetikçi hakeme yol veriyor. Dünya Kupası için karizma çizilmesin diye. Kendi ülkesinin federasyonunun saldırdığı bir takımı UEFA direk kurbanlık yapar. TFF başkanı zil taksın oynasın şimdi