Yazarin her kitabi birer sekerleme gibi paketi aciyorsunuz sonra bir bakmissiniz bitmis :) yazarin diger kitaplari gibi bu kitabinida keyifle okudum. Yani tavsiye etsem basim agrimaz
Yazarın en son okudugum kitabıydı diger kitapları gibi okumaktan keyif aldım.Okumaktan pişman olmayacagınız ve yarım bırakmayacagınız bir kitap.Yazarın eline saglık.
Not:kitap iceriğini yazmak paketi yırtılmıs hediye gibi bence icindeki süprizleri acan kesfetmeli :)