M

M
@trilliax
“Çiçekleri kurumuş bir balkonun iç sesiyim sadece “
Kelimeler ağırdır canımın çiçeği ve kuşlar konuşsalardı, uçamazlardı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir âh ile bu âlemi vîrân ederim ben nef'î
Ne kadar kaçmak ve uzaklaşmak arzusu ile dolu isem, o kadar da bağlanmak, kalmak, bağdaş kurup oturmak istiyorum.. • sait faik abasıyanık
kim istemez ki; bir fikrin ince gülü olmayı.
Bahçeden topladığım kuru dallarla yakmış olduğum ateş kül oldu. ferit edgü