True Human

True Human
@truehuman
Doğanın içinden gelen esinti.
İnsanlara yakınlaştıkça kitaplardan uzaklaşmıştım.
Uzun zamandır okumaya ara vermiş çok okuyan biri olarak kitap sayfalarının arasındaki kokuyu parfüm kokusuna tercih ederek geri döndüm "Gel ne olursan ol yine gel" deyişini kitaplara dönüş olarak kabul edip geldim
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dünyanın başıboşluğundan kendimizi kurtarıp okumalıyız, araştırmalı varoluş sebebimizi arayarak yok olmalıyız.