Hayır, bu "insanlar" haklı bir pişmanlığın ne olduğunu asla öğrenemezdi, hatta bir gün hesap verecek olsalar dahi pişmanlık duymazlardı. "Adil bir ceza" alsalar, bu onların nefretini daha da büyütürdü. İyileşiyor gibi görünseler de yeniden insan içine karıştıklarında, yine insanlığa komplo kurarlardı.